Intamplari …

O sa va povestesc 2 intamplari recente, care au un caracter aparte. De ce sunt deosebite? Pentru ca pur si simplu nu ti se intampla in fiecare zi asa ceva si cred ca nici nu as vrea sa traiesc de multe ori sentimentele care mi le-au provocat.

Prima intamplare. Acum cateva zile, plictisit si destul de obosit am iesit singur in oras la o cafea. Nimic deosebit. Si neavand nimic mai bun de facut am inceput sa sun persoane care apareau in agenda mea telefonica, si cu care nu am mai vorbit de mult sau foarte mult timp. La un moment dat, sunt o fata, cu care nu mai vorbisem de un an si ceva. Incep prin
“Buna, Ce faci?, Sti cine e la telefon”
si ea raspunde
“Normal, aveam numarul tau in agenda”.
“Si ce mai faci?”
“Sunt la nunta”
“A frumos … La a cui nunta?”
“La nunta mea, Sunt mireasa si acum suntem la restaurant” …
“A … Pai ce pot sa zic, … Casa de piatra, multa fericire … etc etc etc”
Hent, ce pot sa zic… Oricum, urarile au fost sincere🙂

A doua intamplare. Intr-o seara am mers cu un coleg de serviciu in Salsa 3 (cred) in Bucuresti. El a venit si cu o prietena, cu care, din cate mi-am dat seama vroia sa fie impreuna. Chiar mi-a marturisit asta mai tarziu. Nimic deosebit deocamdata. La un moment dat, intr-o pauza de dans, vine vorba despre motoare si eu zic ca abia astept sa iau carnetul si sa imi aduc si eu motorul in Bucuresti. Iar seara continua normal si se incheie rezonabil la ora 2.30. Asta se intampla sambata. Vineri, saptamana urmatoare colegul meu imi zice, pe un ton putin cam trist: “O sti pe R. de sambata seara! … Mi-a zis ca vrea sa o plimbi cu motorul ca nu a fost niciodata si isi doreste foarte mult sa mearga … ” Din nou Hent. Sincer nu am avut si nici nu am vreo intentie sa ii fur prietena sau posibila viitoare prietena … dar daca fata vrea plimbata … de ce sa nu o plimb, mai ales ca el mi-a zis😀

Leave a Reply

