Maxime si minime …

O sa va povestesc cateva maxime sau proverbe, desi poate sunt doar minime sau glume …

Randurile ce urmeaza sunt rezultatul experientei mele de viata, a felului cum vad eu lucrurile prin prisma-mi proprie, a obisnuintei de a observa si judeca cand trec pe langa ceva deosebit.

Gata cu vorbaria! Sa incepem …

Sunt oameni care imi dau impresia ca au dinte, pauza lipsa, gaura, si-n cultura si in gura.


Criza se simte si in parcarea de la Mall. Sunt mult mai multe masini foarte scumpe parcate pe acolo pe vreme de criza … Nah … NU mai au bani de strainatate, iar oamenii normali NU mai au bani de Mall.



Actuala viitoare fosta prietena …

Actuala fosta prietena …

 

Banc Prost in loc de Banc Post.

Erste Bank, care este…


Urmatoare e dintr-o piesa de teatru, dar nitel adaptata.

De ce citesti stirile politice? Niciodata nu te-am vazut interesat de vreun partid …

Raspuns: Imi place sa fiu la curent cu ignoranta mea!


Tu sa  taci cand vorbesti cu mine!


Sunt pe Hi5, deci exist. By Cristi


Uite un autostopist! Ce negru e (negru = aurolac in cazul de fata) Da-i a patra ca ne ajunge din urma!!! By Radu

 

Orice zi e mai frumoasa cu o gaura in perete (pentru vecini si bormasinile lor).


Se imbata cu apa plata cu lamaie.

sau: Dormi pe tine cu apa cu lamaie in fata.


Bil Gates probabil a investit multi bani in actiunile producatorilor de tastaturi si mouse-uri. Windows-ul lui de multe ori nu te lasa sa nu le strici.


Ne-am luat o trezire de  gospodari la 10 dimineata. Mary Christmas! by Radu


Trotuarul este portiunea de langa carosabil, situata la o mica diferenta de nivel fata de acesta, pe care este indicat sa iti parchezi masina.


– Uite un caine in mijlocul  drumului!!!

– Nu il vazusem, … afis il faceam … poster pentru Scooby Doo!!


Da mai tare televizorul si inchide-l …

cand o sa imi mai aduc aminte  sau inventez/alfu altele, o sa va mai povestesc.

Pana atunci astept comment-uri si poate cateva maxime/minime asemanatoare.



2 thoughts on “Maxime si minime …

  1. Daca tot te-ai trezit cu fata la cearsaf, mai bine ramaneai in pat.

    Nu mai are morcovi, dar e urmat indeaproape de o ceata de iepurasi.(vezi expresia “morcov in…”)

    Nu ai o gradina cu pitici acasa?(vezi expresia “pitici pe creier”)

    “cealalta dreapta”

    Like

Leave a Reply

