O calatori si cateva impresii

Promiteam intr-un coment anterior ca voi posta cateva poze din calatoria (in interes de serviciu) pe care tocmai am avut-o. Asa ca o sa ma tin de promisiune.

Mai intai m-a impresionat cum arata Dealul Negru inghetat cu totul. Dupa ce am trecut peste craterele aparute in asfalt, unele din ele chiar nu le mai puteai ocolii si iti venea sa te intrebi daca trebuie sa te opresti sa iti iei si roata si bara ca sa poti pleca mai departe, am oprit sa admir privelistea siberiana pe care mi-o oferea frumosul loc.

Am trecut pe langa multe peisaje de iarna care meritau fotografiate, dar nu intotdeauna am avut timp sa ma opresc sau dispozitia necesara pentru a face asta.

Plecand din Satu Mare prin Baia Mare spre Bistrita, a trebuit sa ajung si in Targu Lapus. Drumul dintre Targu Lapus si Dej m-a impresionat puternic. Poate ca seamana cu Valea Oltului, dar nu are Olt si distanta dintre crestele muntoase printre care trece drumul e mult mai mica. Chiar simteam ca muntii din dreapta precum si cei din stanga se napustesc asupra mea, si doar din bunavointa si intelepciunea lor, ma lasau sa trec si sa imi continui drumul.

Si asa am trecut din Maramures in judetul Cluj Napoca si apoi in Bistrita.

Incercand sa termin cat mai repede treaba pe care o aveam nu am mai facut opriri si nici nu m-am mai jucat cu telefonul la volan pentru a face poze. Uneori si ceata m-a impiedicat sa sa fac poze.

Dar, in weekend, fiind vreme frumoasa si fiind dornic de o relaxare pe cinste (tot ajunsesem pe taramurile natale si urma sa mai stau o saptamana acolo) am decis sa merg la schi la Vatra Dornei. Nu am ales partia mare de schi pentru ca era pentru prima data pentru anul acesta cand practicam frumosul sport asa ca aveam  nevoie de o “incalzire”.

Totusi frumusetea si linistea partiei de la poienita m-a facut sa uit de toate, absolut toate problemele pe care le aveam.

Atat deocamdata. Daca v-au placut sau daca v-au impresionat intr-un oarecare fel aceste fotografi, va rog sa lasati un coment sau chiar mai multe.

Despre drumul de intoarcere, poate ca voi povesti intr-un post ulterior. Nu de altceva, dar respectivul drum are povestea lui de sine statatoare.

4 thoughts on “O calatori si cateva impresii

  1. Nu e bine🙂 Mie aproape ca mi-a trecut de tot dorul de duca, dar maine plec din nou si de data asta neobligat de indatoriri, pur si simplu in concediu🙂

    Like

Leave a Reply

