Martisor si martisoare

Iarna a cam trecut, multi ar zice ca a fost o iarna foarte grea si urata, cu multe drumuri blocate cu accidente, cu ger pe care nu poti iesi din casa si cu multa mizerie la sfarsit.

Eu o sa zic ca a fost o iarna frumoasa, cu zapada multa, cu zile frumoase de schi si cu nenumarate ocazi de a iesi pe patinuar in aer liber. Da a fost foarte frig in unele zile, dar va asigur ca imbracat corespunzator am iesit in fiecare zi afara din casa si m-am bucurat de iarna si nici de racit nu am racit. Ca de obicei, in multe cazuri doar campania mediatica despre frig a fost foarte puternica, nu frigul in sine.

Mai e putin si intram in luna martie sau luna lui martisor, asa ca o sa va indemn sa dati cat mai multe martisoare si cadouri.

Intotdeauna un martisor sau un cadou are o valoare aparte daca e facut de mana (hand made) si e unic in felul lui, asa ca o sa va sugerez cum si unde puteti gasi astfel de cadouri personalizate.

Pe mine m-au impresionat urmatoarele martisoare:

Sunt facute de o fata foarte de treaba, din Bucuresti, pe nume Oana si despre cum puteti comanda si cumpara astfel de martisoare puteti vedea pe site-ul:

Oana Calin pe Breslo (http://www.breslo.ro/Shop/oanacalin)

Eu zic ca persoanele cu adevarat importante din viata voastra, merita mai mult decat un cadou de duzina, iar un martisor unicat si personalizat e un bun cadou care sa exprime cat de mult ii pretuiti.

Traditia martisoarelor e veche si difera de la o zona georafica la alta.

Cand eram copil in Bucovina, de 1 martie noi baietii primeam martisoare de la fete si dadeam si noi la randul nostru martisoare la parinti si la profesori. De 8 martie apoi, dadeam noi fetelor flori (ghiocei de obicei) sau cadouri mai speciale daca reprezentau mai mult pentru noi.

In Bucuresti venind, si interesandu-ma apoi despre acest obicei si in restul tarii am aflat cu dezamagire ca pe aici tot baietii dau martisoare de 1 martie fetelor sau femeilor pentru ca de 8 martie sa faca din nou tot ei cadouri.

Sincer, as putea discuta mult pe acest subiect, dar nu are rost aici. Nu am adoptat traditia invatata in Bucuresti si am ramas cu ce am invatat de acasa, asa ca de 1 martie nu voi da martisoare dar voi da flori de 8 martie.

In final o sa va arat cum arata martisorul meu preferat si sincer va zic, ca din pacate nu ma astept sa il primesc de la cineva!

O primavara frumoasa tuturor, si mai ales celor care au avut rabdarea sa citeasca pana la capat acest post😉

Leave a Reply

