Un scurt popas in Drobeta Turnu Severin

In lunga-mi calatorie de saptamana trecuta am facut un scurt popas, intr-o frumoasa si insorita zi de marti in Drobeta Turnu Severin.

Nu stiu exact ce parere au altii despre acest oras, mie insa cetrul si cateva stradute pe care am trecut chiar mi-au placut foarte mult.

Mi-a placut si micul parculet din centru in care se pot vedea statuile lui Decebal si Traian, construite absolut la fel (practic omagiindu-i in mod egal pe cei doi mari conducatori), doar la cativa metrii distanta unul de altul.

In plus apropierea Dunarii, a Defileului Dunarii si a Portilor de Fier ii confera orasului un farmec aparte. Imi vine greu sa il descriu aici si va las pe voi sa va utilizati imaginatia si simturile pentru a percepe intr-un mod unic frumusetea Dunarii prin acele locuri, mai intai din poze, si poate candva si de la fata locului.

Leave a Reply

