Teapa Media Galaxy, sau cum inteleg unii sa se poarte cu clientii lor!

Povestea incepe undeva la sfarsitul anului trecut. Pentru ca treceam prin Baneasa Shopping City, pentru ca am vazut un magazin Media Galaxy in drum spre Carrefour  si pentru ca avem mare nevoie de un router wireless in casa, am intrat in magazin si am cumparat unul.
Am ales un router mediu ca pret (putin peste 300 de lei), l-am dus acasa si l-am configurat in 10 minute. Apoi a mers bine mersi vreo 10 luni.
Toate bune si frumoase pana aici.In vara, am fost plecati o saptamana si ceva in concediu. Cand ne-am intors, router-ul nu mai mergea… L-am resetat de nenumarate ori, l-am scos din priza si l-am lasat deconectat mai multe ore, l-am intors pe toate partile, am incercat toate butoanele dar nimic. Nu vroia sa porneasca din nou si pace.
Fiind inca in garantie, am cautat bonul cu care l-am cumparat, am cautat cel mai apropiat service, am impachetat router-ul inapoi in cutia originala si, foarte increzator, am dus router-ul spre a fi reparat si inlocuit. De la service mi s-a zis ca voi fi anuntat telefonic cand router-ul va fi reparat. Daca nu se poate repara au zis ca voi putea merge in magazin sa imi inlocuiasca produsul pe baza garantiei.
Din nou, toate bune si frumoase pana aici.

Increzator astept cam 2 saptamani. Nici o veste de la service. Intre timp ma chinui cu modem 3 G prin casa, mai conectez din cand in cand doar un calculator direct la cablul de net, etc… Usor dezamagit, dar inca increzator sun la service. O donsoara amabila imi spune ca router-ul e inca la ei si ma indeamna sa astept telefonul ei, ca cica o sa ma anunte cand si cum o sa il recuperez.
Iar astept, mai sun dupa o saptamana jumate, si acelasi raspuns.

Dupa 33 de zile de asteptare, deja foarte nervos sun la ei si ii anunt foarte calm ca deja perioada de servisare se apropie de sfarsit. Un echipament poate sa stea in service maxim 10% din perioada de garantie. Cum perioada de garantie era un an, in a 36-a zi puteam sa ii dau in judecata pentru ca nu mi-au inlocuit echipamentul defect.
In a 35-a zi, dupa pranz donsoara de la service m-a sunat si mi-a zis ca router-ul nu mai poate fi reparat si pot sa ma duc in magazin sa cer un echipament nou care sa il inlocuiasca pe cel vechi.
Inca acceptabil pana aici …

Ajung in magazin in aceazi seara si cer un router in schimbul celui stricat.
Prima teapa pe care vroiau sa mi-o dea:
Intre timp modelul respective de router se ieftinise cu 10 lei. Pentru ca nu il mai aveau pe stoc vroiau sa imi dea unul cu 10 lei mai ieftin.

Inaccepbil!!!

Nu am acceptat si dupa vreao 30 de minute in care angajatul a tot vorbit cu seful lui la telefon au zis ca pot beneficia de intreaga suma pe care am platit-o pe primul router pentru a a primi unul in schimb.
Cel mai aproiat router cai si pret era cu 40 lei mai scump. Altceva, mai apropiat la pretul initial,  nu aveau asa ca am cerut sa imi inlocuiasca vechiul echipament cu cel nou de care dispuneau.
Si aici vine marea supriza. La casa ma pun sa platesc cei 40 de lei diferenta. Din cate stiu eu in contractul de garantie magazinul se obliga sa imi inlocuiasca echipamentul defect cu acelasi model nou, sau cu un model asemanator si cu aceleasi caracteristici.

Inaccepbil!!!
Raspunsul angajatului a fost mai intai sa asteptam pana trimit din tara, de pe unde mai au prin stoc, acelasi model. I-am comunicat lui cu rugamintea de a ii transmite si lui sefului ca daca mai astept o zi fac plangere la Protectia Consumatorului si ii dau si in judecata.
Mi-au oferit apoi posibilitatea sa iau 2 routere, care impreuna sa valoreze cat cel achizitionat initial. Le-am multumit frumos dar varianta asta nu aveam de ce sa o aleg. Nu aveam ce face cu 2.
Dupa alte discutii cu seful, care nici macar nu a avut curajul sa vorbeasca cu noi direct la telefon si a preferat sa se ascunda in spatele angajatului au zis ca ne dau banii inapoi.

Inaccepbil!!!

In lipsa altei variante, am acceptat banii inapoi dar m-am decis sa nu mai cumpar niciodata nimic de la ei.
Am luat banii dar cine ma despagubeste pentru timpul in care am stat fara a beneficia de un echipament pe care l-am achizitionat cinstit? Imi platesc ei cumva abonamentele la modemuri wireless? Imi platescu cumva benzina pana la service si pana la ei in magazin? Nemaivorbind de neplacearea de a tot fi amanat si de a fi pus in postura sa astept pentru ca niste incompetenti sa isi dea seama ca nu mai pot repara un lucru abia dupa 35 de zile de investigatii amanuntite.
In mod normal, cand stii ca un client e dezamagit de serviciile tale, are dreptate si poate sa te reclame ii dai cat mai mult numai ca sa il multumesti. Poate data viitoare cumpara tot de la tine.
Da nu, nu si Media Galxy. Ei prefera sa ia peste picior clientii si sa incerce sa iasa in profit din orice situatie. Sefii lor sunt atat de lasi incat nici macar nu accepta o discutie la telefon.
Daca imi luam un frigider si se strica, ce faceam? Stateam mai bine de o luna cu el in service si duceam mancarea pe la prieteni si vecini?
Inaccepbil!!!

Probabil ca am eu asteptari prea mari de la o firma care nu a evoluat cu nimic si are aceleasi mentalitati ca o  firma de apartament de prin Piatra Neamt. Care nu stie sa produca nimic si doar face profit din adaosuri comerciale si buna credinta a cumparatorilor.
Sincer pentru mine domnii de la Media Galaxy ( si o sa ii includ si pe cei de la Altex aci, ca tin de aceasi companie) nu sunt diferiti de samsarii de legume din piata. Te duci la taraba (Mall in cazul de fata), achiti si daca te trezesti acasa ca produsul e stricat, daca esti norocos si faci scandal iti primesti banii inapoi.
Inaccepbil!!!

16 thoughts on “Teapa Media Galaxy, sau cum inteleg unii sa se poarte cu clientii lor!

  1. Distractiva oferta cu 2 routere. Oricum din punctul meu de vedere, tu esti singurul care a gresit. Trebuia sa stii ce soi de firma e Media Galaxy asta, Acolo merg doar aia care nu au habar ca mai exista si alte magazine de profil (cu preturi mai bune si, mai important, cu oameni care chiar stiu ce vand acolo). Cut your losses and move on.

    p.s. u got some typos over there

    Like

  2. Exact in aceeasi situatie sunt si eu acum. Am trimis un router de pe data de 25 Nov. si nici acuma nu e venit. Am fost la ei si tot ma amagesc, sa astept tel-ul de la ei, prostii dinastea. Azi pun mana pe topor si direct la ala ma opresc. Mult succes ! M-ai lamurit cu cateva astept interesante.

    Like

  3. Buna am lucrat vreo 6 ani in Altex si-n MediaGalaxy, intr-un fel inteleg pasurile clientilor, din pacate vina este de ambele parti. eu in decursul timpului ii invatam pe subalternii mei sa le explice clientilor ce inseamna un CG, sa-l citeasca si apoi sa semneze.
    In CG este specificat atat drepturi cat si obligatii din ambele parti precum si legile conforme dreptului consumatorului.
    Sfatul meu este sa cititi tot ce scrie in CG, precum magazinele au obligatia sa va informeze ce inseamna legile dreptului consumatorului precum si proba produsului, orice produs ca este casca, TV, frigider(frigiderul se poate proba si acasa la d-voastra daca este sigilat si vi-l aduce din depozit- un frigider trebuie sa stea normal 12 ore in locul unde il puneti definitiv nebagat in priza, deci vedeti cum va tocmiti cu ei), home-cinema etc., dupa aceea semnati certificatul de garantie.
    Daca va uitati bine, deasupra semnaturi scrie un mic text:” Sa facut proba, produsul este conform specificatilor tehnice si corespunde normelor in vigoare.” ceva de genul scrie, iar in momentul in care ai semnat inseamna ca produsul este conform cu ce ai dorit tu.
    DIn pacate in toate magazinele de retail se angajeaza oameni pe banda rulanta fara nici o pregatire sau nu se fac training-ri corespunzatoare, prefera oameni buni sa-i dea afara ca sa nu le creasca salariile, asta este, eu unul ma bucur ca am plecat au fost 6 ani in care mi-am mancat o parte din viata, un sfat de al meu pentru cei care vor sa se angajeze in domeniu, mai bine nu.
    Sunt multe de povestit dar nu prea isi are rostul.

    Like

  4. Vreau sa mai adaug ceva.orice produs dupa ce se factureaza, aveti dreptul sa le cereti sa vi se faca proba, am avut situatii in care i-am vandut unui client un TV, am dorit sa-i fac proba, el a zis ca nu doreste, l-am pus sa semneze CG si ce sa vezi a venit peste 3 zile ca tv nu mai merge, i-am zis cu parere de rau sa se adreseze service-ului, nici o lege in Romania nu obliga ca eu sa-ti schimb produsul dupa 24, 48 sau 480 de zile, daca din momentul in care ti sa facut proba, si ai semnat CG inseamna ca produsul este ok si corespunde cerintelor tale, asadar cand mergeti sa cumparati ceva, fiti bine documentati si cereti proba la orice produs, dupa ce l-ati achitat.
    Orice magazin este obligat sa va ia produsul si sa vi-l duca in service, indiferent ca service-ul este local sau national, insa totusi recomand ca daca este local sa mergeti personal, in magazin dureaza pana in 15 zile(atat obliga legea sa va aduca produsul in conformitate ca atunci cand l-ati cumparat) nu lasati mai mult de 15 zile acesta este maximul. Nu uitati sa luati un proces verbal cum ca a-ti lasat produsul in magazin, copie dupa CG si Bon, altfel va treziti ca atunci cand mergeti sa va zica ca ei nu stiu nimica.
    La cei cu casti sfatul meu daca costa mai putin de 50 de lei nu are rost sa va bateti capul, o sa va coste drumurile mai mult decat val. produsului.
    Ar mai fi de zis ceva ca sunt multi angajati care habar nu stiu de legi si de ceea ce v-am spus mai sus, chiar si directori de magazin, asa ca fiti voi informati si pentru ei, asta este angajeaza oameni pe banda rulanta.

    Like

  5. Salut.
    Eu am cumparat un router Belkin acum o 2 sapt tot de la Media Galaxy. Cica aceste routere sunt foarte usor de configurat… de unde… m-am chinuit ceva timp pana am reusit sa il instalez pe 2 pc-uri (un desktop si un laptop)- cand mergea pe unul cand pe altul.In sfarsit dupa ce am depasit problema aceasta m-a lovit o alta… si anume routerul se restarteaza din 2 in 2 minute… zici ca am dial-up😦
    Urmeaza sa il duc la service si am o intrebare: Produsul nu ar trebui inlocuit cu un altul asemanator macar cat timp este in service?
    Ca am platit niste bani si nu as vrea sa stau 100 de zile fara router…

    Like

    1. Cand l-ai cumparat, le-ai zis ce tip de internet ai acasa(prin cablu de retea sau prin ADSL), pe cutiile lor sunt specificate pentru ce sunt. Sfatul meu este sa te uiti pe cutie, pentru ce sunt(retea sau ADSL), 2 la mana pe cutie unde sunt specificatiile, trebuie sa fie si in romana, legea obliga sa fie pus si-n romana, daca nu este pe cutia originala este obligatoriu sa fie lipit si pe cutie un abtibild, cu descrierea si-n romana, 3 la mana: ti sa facut proba sau nu, dupa ce l-ai platit sunt obligati daca le ceri sa-ti faca proba, ei vin cu textul ca nu au unde, atunci le zici de ce vand produse la care nu se pot face proba.

      NU ESTI OBLIGAT TU SA MERGI CU EL IN SERVICE, CHIAR DACA ESTE LOCAL SERVICE-UL (ADICA LA TINE IN ORAS), MAGAZINUL DE UNDE L-AI CUMPARAT ESTE OBLIGAT SA TI-L ADUCA IN CONFORMITATE IN 15 ZILE DE LA DATA IN CARE LE-AI LASAT LOR SA-L DUCA, DECI 15 ZILE NU MAI MULT, PENTRU CE SA TE ENERVEZI TU
      ATAT.

      SFATUL MEU PERSONAL ESTE URMATORUL:
      TE DUCI CU ROUTER-UL LA EI, SI LE ZICI URMATOARELE:
      DACA ROUTER-UL ESTE PENTRU ALT TIP DE CONEXIUNE DE CE NU TE-AU INFORMAT, SI LE CERI SA TI-L SCHIMBE; DACA NU VOR, MAINE ESTI LA PROTECTIA CONSUMATORULUI SI LE ZICI LA PROTECTIE CA TI-AU VANDUT UN PRODUS SI NU TE-AU INFORMAT CA ESTE PENTRU UN ALT TIP DE CONEXIUNE, PLUS CA NU AVEA TRADUCERE IN LIMBA ROMANA PE CUTIE PRIVIND SPECIFICATIILE, SI ESTE SI MAI GRAV DACA NU TI-AU DAT SI TRADUCERE IN ROMANA A ROUTER-ULUI.

      DACA NU TI-AU DAT CG(certificat de garantie), AU IMBULINAT-O URAT, SAU DACA NU TE-AU PUS SA-L SEMNEZI, POTI SA LE FACI CE VREI, ORICUM O PATESC DE LA PROTECTIA CONSUMATORULUI.

      DACA ESTE DEFECT CU ADEVARAT IL DUCI LA EI SI LE ZICI SA-L TRIMITA EI IN SERVICE; ESTE OBLIGATIA LOR SI TREBUIE SA FIE REPARAT IN 15 ZILE DE LA DATA IN CARE LE-AI LASAT LOR PRODUSUL.

      VEZI SA TII SE DEA UN PROCES VERBAL DE PREDARE-PRIMIRE A PRODUSULUI DEFECT, CARE IL AU TIPIZAT IN EXCEL SI SE SCOATE IN 3 EXEMPLARE(1 ex. tie semnat si stampilat de magazinul care a preluat si de tine ca le-ai predat produsul; 1 ex. le ramane lor; si 1 merge la service-ul autorizat impreuna cu produsul) + CG(certificat de garantie) IN ORIGINAL CARE MERGE CU PRODUSUL IN SERVICE, LE ZICI SA-TI FACA O COPIE DUPA CG + COPIE DUPA BONUL DE ACHIZITIE A PRODUSULUI(nu le dai originalul).
      PE PV SA FIE TRECUTE DATELE MAGAZINULUI CU UN NR. DE TELEFON, SA-I POTI SUNA IN A 15-A ZI.

      AI TOATE DREPTURILE NUMAI CA NU LE STII, CUM AM SPUS SUNT CCA 0.1/100 DIN CLIENTI CARE STIU CE DREPTURI AU.

      A SI POTI SA MERGI IN ORICE MAGAZIN ALTEX SAU MEDIA GALAXY, SA-L PREDAI PENTRU SERVICE, NU ESTI OBLIGAT SA MERGI IN MAGAZINUL IN CARE L-AI CUMPARAT, ASA CA CURAJ SUNT BANII TAI, AI MUNCIT PENTRU EI.

      CA SA TE AJUT MAI MULT UITE LEGILE PENTRU PROTECTIA CONSUMATORULUI DIN ROMANIA:
      Ordonanţă nr. 21/1992
      din 21/08/1992 privind protecţia consumatorilor
      Versiune actualizata la data de 27/12/2008

      SI

      Lege nr. 449/2003
      din 12/11/2003

      privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora

      + ADRESA DE NET A PROTECTIA CONSUMATORULUI UNDE AI IN DETALIU ACESTE LEGII( http://www.anpc.gov.ro/anpc/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=9&Itemid=50)

      NUMARUL DE TELEFON DE LA ANPC(Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorului)
      Telefon gratuit din reţeaua ROMTELECOM

      INFO CONSUMATOR

      0800.080.999

      Se pot obţine informaţii privind modalitatea de a adresa o sesizare sau reclamaţie în atenţia Comisariatelor Judeţene(adresa de internet unde poti gasi comisariatele judetene http://www.anpc.gov.ro/anpc/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=28&Itemid=60 )
      pentru Protecţia Consumatorilor.

      BAFTA

      Like

  6. exact asa am patit eu acum cateva zile am cumparat un telefon alview tot de acolo de la baneasa din media galaxy si cand am ajuns acasa am observat ca telefonul era la mana a doua si am vazut doua poze cu un copil in telefon… am fost la ei si au spus ca numai au pe stoc si daca vreau sa mai imi faca un milion reducere la el … in timp ce telefonul a facut 10 mil,, le-am spus ca nuu vreau .. si mi-a dat alt telefon care era expus.. l-am luat pe acela.. . A doua zi am venit iar la media galaxi pentru ca telefonul era altul decat scria pe cutie… si mi-au spus ca nu au ce face si pana la urma le-am zis sa imi dea banii inapoi.. .,IN CONCLUZIE NISTE ESCROCI…

    Like

    1. Intr-adevar, naspa ce ai patit. Pot sa spun doar ca se fac marsavii, in toate magazinele de electronice si supermarket-uri.
      Daca citeai cele ce am scris mai sus inainte sa cumperi nu aveai probleme. Trebuia sa fii mers la protectia consumatorului din prima si se rezolva foarte repede, fara nervi din parte ta.
      Fratilor aveti drepturi, folositile. Cititi ce am scris mai sus si nu ve-ti avea probleme.
      Cititi si da-ti importanta Certificatului de garantie. In momentul cand semnezi am mai spus, inseamna ca proba s-a facut si produsul este conform cu ce ai cerut. CG este ca si un contract. Deci cititi bine CG.

      Like

  7. Eu pot sa spun ca toti ati fost norocosi odata ce ati primit alt produs in loc sau banii inapoi.Eu am cumparat o tableta Samsung Galaxy tab 2 10.1 de la MEDIA GALAXY dupa 3 saptamani au aparut problemele, cand platesti 2100 de lei nu iti convine dupa 3 saptamani sa ai un produs reparat…toate bune si frumoase am dus produsul la service ca alta solutie nu era, nu au facut nimic au formatato si atat ….nu dupa mult timp povestea se repeta am dus si a doua oara tableta la service, am apelat si la Protectia Consumatorului.Mentionez tableta dupa ce este formatata 3 saptamani merge normal pe urma se blocheaza.Cei de la service au schimbat in ea ceva nu stiu exact ce piesa…toate bune si frumoase, am dus tableta a 3 oara la service, au schimbat incarcatorul care dupa parerea mea nu avea nici o legatura…SI ACUM TABLETA NU MERGE ar fi a 4 a oara…magazinul refuza sa o inlocuiasca sau sa imi dea banii inapoi..AM PRIMIT SI RASPUNS DE LA PROTECTIA CONSUMATORULUI PLANGEREA MEA NU ESTE JUSTIFICATA deoarece dupa ce il scot din service produsul merge …am platit 2100 lei si nu o pot folosi nici macar pe post de card de memorie…Ar fi a 5 a oara, dar odata ce credeti ca au formatato in fata mea si mi-au dato inapoi , punanduma sa iau si folia de protectie jos de pe ecran zicand ca ar putea fi cauza pt care se blocheaza tableta…In concluzie nu cumparati de le MEDIA GALAXY pe baza ca aveti garantie…Da aveti garantie ca produsul va sta mai mult in service decat la voi

    Like

  8. Media cacaxi, cel mai de rahat magazin. In mall la Timisoara, vand numai cacaturi. Multi prietenii au luat teapa aici. Mai bn platesc mai mult pe calitate decat teapa de la ei

    Like

  9. Nu stiu daca ei au vre-o vina, noi ar trebui sa-i ocolim, sa ne informam , apoi sa evitam. Pt mn media galaxi inseamna…excrocherie sau poate cacat, te feresti sa calci in el.

    Like

  10. Eu am cumparat un mediaplayer de la MEDIAGALAXY din CARREFOUR Constanta si nu am verificat cutia iar acasa m-am trezit fara produs in cutie, doar cu telecomanda si cablul de alimentare

    Like

  11. Mi-a ajuns tigaia, indoita. Am sunat la ei, m-au pus sa dau e-mail la contact si cu poza tigaii indoite. Dupa 3 zile nici un raspuns. Dupa alte 3 telefoane in care mi-au zis sa am rabdare, mi-au zis(telefonic) ca o sa primesc un email,in care voi primi datele de returnare, apoi in 7 zile imi vor da un raspuns. Raspuns la ce?
    Vai mama lui de mediagalaxy !!!

    Like

  12. MAGAZIN CU PRETURI MARI LA ABSOLUT TOATE PRODUSELE !! LA FEL ESTE SI E-MAG. Eu comand multe produse on linne, dar niciodata de pe cele doua site-uri

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s